Pay.
Een unieke en gedurfde campagne om merkbekendheid, aanwezigheid en merkherinnering te stimuleren. En iedereen ervan te overtuigen dat Wavin de perfecte match is.
Wavin levert effectieve oplossingen voor essentiële behoeften van het dagelijks leven: een veilige distributie van drinkwater en gas, duurzaam beheer van regenwater en afvalwater, energie-efficiënte verwarming en koeling van gebouwen, elektro, telecom en industriële toepassingen. Kunststof leidingsystemen zijn daar een belangrijk onderdeel van. Ze zijn Europees marktleider en hebben meer dan 25 vestigingen in Europa.
get in touchBranding, video, marketing, design, content.
Wavin wil een positief imago en top-of-mind awareness creëren bij de klanten van FACQ, een van de grootste Belgische B2B-groothandels voor sanitair, verwarming en hernieuwbare energie. Maar er is alleen een klein probleem. De producten van Wavin zijn nog niet verkrijgbaar bij FACQ. Om ze hiermee te helpen gingen wij aan de slag met een online- en offline account based marketing campagne. Gericht op het creëren van zichtbaarheid en awareness.
De campagne is gericht op het vergroten van naamsbekendheid, aanwezigheid en merkherinnering bij beide doelgroepen: Wavins (potentiële) klanten en FACQ's besluitvormers. Uiteindelijk verwachten we door positiviteit te verspreiden, aanwezig te zijn en een goede indruk te maken de kans op een partnerschap met FACQ positief te beïnvloeden. Dat doen we door FACQ rechtstreeks aan te spreken op een persoonlijke manier, eerst anoniem en daarna via Walter. Wie Walter is? Dat lees je zo! Naast de persoonlijke manier zorgen we er ook voor dat leads begeleid worden naar een landingspagina die iedereen overtuigt dat zij de perfecte match zijn.
get in touchWavin weet hoe belangrijk het is om geliefd te zijn bij (potentiële) klanten. Om hen hun liefde en waardering te tonen bedachten we een campagne die op Valentijnsdag gelanceerd werd. We noemden het... The perfect fit!
Voor deze marketingcampagne introduceerden we een nieuwe medewerker in de Wavin Family. De charismatische en altijd vriendelijke... Walter! Onze Perfect Fit Manager. Tijd om Walter tot leven te brengen en Wavin top of mind te krijgen bij FACQ beslissers. Door design, video en marketing te combineren ontwikkelden we een unieke en pakkende campagne.
We creëerden ook een meer algemene imago versterkende boodschap. Om potentiële klanten te inspireren en informeren over Wavin en haar merkwaarden. We wilden de naamsbekendheid vergroten door aanwezig te zijn en het merkverhaal van Wavin te vertellen zonder een directe commerciële oproep tot actie. Voorbeelden waren: 'Bouwen aan leefbare en liefdevolle plekken?' en 'Innovatieve oplossingen voor Heating & Cooling?'. Wavin: altijd de perfecte match.
Naast de account based campagne creëerden we ook een image building campagne voor social media, Google display, out of home abris en youtube bumpers. Om meer exposure te genereren, de juiste boodschap over te brengen en te werken aan die positieve mindset. De combinatie van deze platformen werd gekozen om de stem van Wavin te laten horen. Op elk touchpoint. Met communicatie gericht op wat waardevol is voor Wavin. Volledig passend bij hun merkverhaal en doel.
get in touchWe versterkten de naamsbekendheid, aanwezigheid en merkherinnering van Wavin bij beide doelgroepen: Wavin's (potentiële) klanten en FACQ's beslissers. Door het creëren van gepersonaliseerde messaging creëerden we het perfecte Valentijnsgeschenk voor FACQ. Het liefdesverhaal wordt vervolgd, want onze crush lijkt een beetje verlegen. Betekent dit dat we indruk hebben gemaakt? We wachten af!
get in touch