MERK
STRATEGIE

Positioneer je merk met een winnende merkstrategie die je helpt te begrijpen wie je bent, waar je voor staat en waarom je doet wat je doet. Zodat jij een ijzersterk fundament hebt om je merkverhaal betekenisvol en overtuigend te vertellen.

Header-004
Wat is
Merkstrategie?

Een merk is meer dan een logo en een pakkende slogan. Het is het resultaat van diepgaand begrip van je doelgroep en wat zij van je willen of nodig hebben. En het moet een integraal onderdeel zijn van je bedrijfsstrategie.

Het is hoe jij je bedrijf positioneert in de markt, hoe het zich onderscheidt van concurrenten en hoe je op emotioneel niveau contact maakt met jouw doelgroep. Het is een verlengstuk van je missie en kernwaarden. Met een authentiek merkverhaal over jouw drive zorg je voor verbinding met jouw doelgroep.

Title
Title
For some pages we use a bigger intro. This intro is called h5.

This is a paragraph style tekst. We use this for intro's. It is called Paragraph. Lets make it 26px.

 
This is a subtitle. It looks like this and is called h6. (Needs to be Space Grotesk)

This is a body text style. It is called DIV in styling.
It is correct but it might need a little more lineheight (28)
 
I find this strange because i dont think we use the H2, h3 and h4. Why? I dont know!



H2 looks likes this (dont use!)

 

h3 looks like this (dont use!)

 

H4 looks like this (dont use!)

 
Wy do we have these if we dont use them?
Please. Whatever you do, dont change anything if we (Simone) needs to check all content again.
Slider - 01
DSC09604-Edit
Slider - 09
Slider - 07
Waarom een merkstrategie
onmisbaar is

De merkstrategie is de kern van alles wat je organisatie doet. En de keuze voor het ene merk boven het andere wordt bepaald door de emotionele relatie die een klant ermee heeft. Een doeltreffende merkstrategie geeft je merk een grote voorsprong. Het helpt je om je te onderscheiden, loyaliteit op te bouwen met je doelgroep en nieuwe klanten aan te trekken. Maar het creëren van een sterk merk kost tijd en creativiteit. Wij zijn er om je te helpen je doelen te vertalen in een doordachte merkstrategie die je merk doet opvallen. Mét consistente communicatie tijdens iedere interactie.

Hoe wij jouw merkstrategie aanpakken

De merkstrategie is het kompas van jouw merk. Het beantwoordt de vraag waarom jij doet wat je doet. En dit is de basis voor het bouwen van een sterk merk. Tijdens creatieve brainstorm sessies definiëren we samen jouw merkverhaal. We onderzoeken wie je bent en welke koers je vaart. Wat zijn je kernwaarden, je essentie en waarom doe jij wat je doet? Vervolgens vertalen we jouw denkwijze in eenvoudige maar krachtige communicatie. We bouwen het fundament voor jouw merk. Zodat jij je merkverhaal consistent kunt vertellen, tijdens al je toekomstige uitingen.

Ready for the next level?

We’d love to take you there.

Slider - 06

READY FOR THE NEXT LEVEL?

Positioneer je merk met een merkstrategie die je identiteit, missie en visie laat zien.